sunnuntai 27. marraskuuta 2011

Viimisiä viikkoja viedään (-m)

Moron uskolliset lukijat,

Tämä lokkaus aloittakoon viimeisten viestien sarjan minun Kanadan blogistani. Mulla on tätä juttua kirjottaessa Suomen liput varattuna, enkä niistä tule paluuosuutta käyttämään. Eli kun joulukuun 21. päivä saavun takas Suomeen, niin en ihan heti olekkaan Kanadaan menossa - Katja kyllä. Okra tulee meidän mukana kans Suomeen nyt jouluksi eikä enää lähde lenteleen Kanadaan.

Tähän väliin voisin laittaa yhden jännän jutun Okrasta:

Kahdeksan eri päivän saldo.

Kertokaas mulle miksi tuo koira syö aina päivällä vaan puolet kupistaan ja sitte yöllä käy tyhjentämässä kipon aamua varten? Nimittäin, tuo määrä minkä se syö, on kutakuinki vakio ja tuo vaihtelu, joka kuvissa näkyy, johtuu minun annostelun epätarkkuudesta. Onko se keksiny, että: "kannattaa jättää ittelle iltapalaa, kun nuo kaks ei anna mitään"? Onko meidän koira yösyöppö? Olenko minä esimerkilläni opettanu meidän koiran yösyöpöksi?

Vastauksia odottaen,

-m

2 kommenttia:

  1. Se on varmaankin niin, että olet opettanut koiran yösyöpöksi ja kyllä tuossa syömisessä myös "haiskahtaa" hieman protesti omistajien suuntaan.

    VastaaPoista
  2. Kato ite vieresta, ku toiset syö illalla, ja itelläs ei oo mitään purtavaa.. ja päättele sit siitä :)

    -Anna

    VastaaPoista